Обмін і повернення
Згідно з чинним Законом України "Про захист прав споживачів", товари належної якості можна обміняти або повернути протягом 14 днів після отримання.
Умови повернення
Повернення товару можливе за дотримання таких умов:
- Товар не був у вжитку і зберігає свій товарний вигляд, не має забруднень, сторонніх запахів тощо
- Покупець пред'являє чек або інший документ, що підтверджує факт купівлі
- Збережено цілісність упаковки та оригінальності товару
Важливо! Шкарпетки, засоби догляду за взуттям та косметика для стоп підлягають обміну і поверненню тільки у разі збереженого пакування і відсутності примірки. Вдягнуті шкарпетки, відкриті та частково використані засоби та щітки НЕ ПОВЕРТАЮТЬСЯ.
Нижче ĸоротĸа та зручна інструĸція, яĸ зробити обмін або повернення:
1) Зв'яжіться з нами за номером телефону +380739508045 (ви також знайдете його у лівому верхньому куті сайту) та менеджер проконсультує вас з приводу вашої ситуації.
2) Напишіть заяву про обмін або повернення, та надішліть її нам на електронну пошту: merle.kharkivsup@gmail.com
Приклади заяв ви знайдете за посиланнями:
1. Приклад заяви про обмін товару
«___»_____________20____р.
ЗАЯВА НА ОБМІН ТОВАРУ
П.І.Б: _______________________________________________________________________
Паспорт: серія____№______________ або №ID _________________________________,
Виданий_____________________________________________________________________
___________________________________дата видачі _______________________________
ІПН/ЄДРПОУ: ________________________________________________________________
Назва банку: _________________________________________________________________
Номер карти: _________________________________________________________________
IBAN (номер рахунку):_________________________________________________________
№ п/п | Товар | Кількість | Сума | Код повернення |
1 | ||||
2 | ||||
3 |
Навпроти товару в полi «Код повернення» напишiть номер причини обміну:
1. Не підійшов за фасоном
2. Не підійшов за розміром (великий)
3. Не підійшов за розміром (малий)
4. Прийшов не той товар
5. Товар не відповідає опису/фото
6. Брак чи забруднення
Прошу:
- розірвати укладений зі мною договір купівлі-продажу;
- прийняти у мене Товар;
- повернути гроші за повернутий товар у розмірі:_________________________грн_____коп
Номер фіскального чека, що підтверджує продаж___________________________________
від «___»_____________20____р.
Прошу замінити товар на: ____________________________________________________
Покупець ____________________________ __________________________
П.І.Б підпис
Кошти перераховуються на рахунок платника протягом 7-х днів після отримання товару на складі
2. Приклад заяви про повернення
«___»_____________20____р.
ЗАЯВА НА ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ
П.І.Б: _______________________________________________________________________
Паспорт: серія____№______________ або №ID _________________________________,
Виданий_____________________________________________________________________
___________________________________дата видачі _______________________________
ІПН/ЄДРПОУ: ________________________________________________________________
Назва банку: _________________________________________________________________
Номер карти: _________________________________________________________________
IBAN (номер рахунку):_________________________________________________________
№ п/п | Товар | Кількість | Сума | Код повернення |
1 | ||||
2 | ||||
3 |
Навпроти товару в полi «Код повернення» напишiть номер причини обміну:
1. Не підійшов за фасоном
2. Не підійшов за розміром (великий)
3. Не підійшов за розміром (малий)
4. Прийшов не той товар
5. Товар не відповідає опису/фото
6. Брак чи забруднення
Прошу:
- розірвати укладений зі мною договір купівлі-продажу;
- прийняти у мене Товар;
- повернути гроші за повернутий товар у розмірі:_________________________грн_____коп
Номер фіскального чека, що підтверджує продаж___________________________________
від «___»_____________20____р.
Покупець ____________________________ __________________________
П.І.Б підпис
Кошти перераховуються на рахунок платника протягом 7-х днів після отримання товару на складі
3) Після надсилання заяви на електронну пошту дочекайтесь, будь ласка, підтверждення менеджера щодо Вашого обміну або повернення.
4) Після отримання підтверждення від менеджера надійно упакуйте коробку у плівку або стрейч-пакет, та здійсніть відправку за адресою нижче:
ФОП Бабицький Владислав Юрійович
0982866200
м. Київ
Нова пошта, відділення 347
Щоб повернути товар, доставлений службою "Нова пошта", можна скористатися послугою "Легке повернення".
Якщо послуга "Легке повернення" від "Нова пошта" недоступне, доставку повернення та обміну товару без заводського браку сплачує покупець.
Доставку повернення з заводським браком відбувається за рахунок інтернет-магазину Merle.ua
5) Будь ласка, обов'язково повідомте нам ТТН посилки після здійнення відправки (за телефоном або по електронній пошті).